Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. október 1. napjától az Önkormányzatunk ügyfélfogadási ideje és rendje- a vírus helyzetre való tekintettel- az alábbiak szerint módosul:
személyes ügyintézés csak halaszthatatlan esetben történik, előzetes időpontfoglalással, időpont egyeztetéssel az alábbi telefonszámokon:
Írásban benyújthatóak a kérelmek: postán keresztül, a postaládánkba bedobva, illetve az alábbi e-mail címeken!
Az önkormányzatunk e-mail címei: szakalyph[kukac]tolna.net
polgarmester[kukac]szakaly.hu
jegyzo[kukac]hogyesz.hu
igazgatas[kukac]szakaly.hu
gazdalkodas[kukac]szakaly.hu
ado[kukac]szakaly.hu
Amennyiben feltétlenül szükséges a személyes megbeszélés ügyintézőinkkel, úgy azt minden héten szerdán 8 órától 16 óráig megtehetik, a hivatal arra kijelölt irodájának ablakán keresztül!
Egyéb napokon az ügyfélfogadás szünetel!
Köszönjük megértésüket! Vigyázzunk egymásra!
A jobb felhasználói élmény érdekében az oldalon cookie-kat használunk. Oldalunk használatával, Ön elfogadja a cookie-k használatát.OKNemAdatvédelmi irányelvek